Впровадження систем бухгалтерського обліку та управління персоналом

masterbukh

Програмний продукт для ведення бухгалтерського обліку
на підприємствах малого та середнього бізнесу.
Доступний у хмарному і стаціонарному рішеннях.

Функціональні можливості

  • ведення обліку операцій у різних валютах по розрахункових рахунках;
  • автоматизоване оброблення банківської виписки;
  • ведення оборотної відомості;
  • погодження та проведення електронних платежів;
  • експорт платіжних доручень через зв’язок із системами «Клієнт — Банк»;
  • оперативний облік операцій з кредитними засобами й операції з векселями.
  • ведення інвентарної картотеки аналітичного обліку основних засобів;
  • формування та друк регістрів обліку основних засобів за місцями зберігання й експлуатації;
  • ведення обліку надходження, амортизації, вибуття та внутрішніх передач основних засобів;
  • виконання переоцінки й індексації основних засобів;
  • облік ремонтів і модернізації основних засобів;
  • ведення обліку капітальних вкладень;
  • розрахунок амортизації.
  • ведення обліку приходу, переміщення, списання, комплектації та розкомплектації ТМЦ і МШП;
  • прикріплення до первинного документа скан-копії оригіналу, швидкий перегляд цієї скан-копії, друк за потреби;
  • ведення обліку спецодягу з урахуванням термінів експлуатації;
  • формування оборотно-сальдових відомостей по ТМЦ;
  • проведення інвентаризації та відображення результатів;
  • проведення переоцінки.
  • ведення обліку розрахунків із постачальниками, покупцями, підрядниками, замовниками в розрізі первинних документів;
  • прикріплення до первинного документа скан-копії оригіналу, швидкий перегляд цієї скан-копії, друк за потреби;
  • ведення відомості по розрахунках із контрагентами в національній та іноземній валютах, авансах і виконання валютної переоцінки;
  • формування зведеної відомості розрахунків із контрагентами, акта звірки за будь-який заданий період.
  • автоматичне проведення розрахунку заробітної плати;
  • внесення в систему наказів на відпустку та преміювання;
  • реєстрація в програмі листків тимчасової непрацездатності;
  • внесення в програму наказів на тимчасове переведення працівників;
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати;
  • формування звітності по заробітній платі відповідно до діючого законодавства України.
  • створення та проведення касових ордерів в національній і іноземній валютах;
  • автоматичне створення платіжної відомості та повна звітність по касі;
  • валютна переоцінка;
  • розрахунки з підзвітними особами: формування та погодження наказів на відрядження, формування авансових звітів в національній і іноземній валютах.
  • ведення обліку фактичних витрат у розрізі замовлення статей й елементів витрат;
  • формування документів списання, довідки про обсяг виконаних робіт і наданих послуг;
  • автоматичний розподіл ТЗВ і загальновиробничих витрат.
  • ведення податкового обліку відповідно до Податкового кодексу України;
  • ведення обліку ПДВ по розрахунках з постачальниками та підрядниками;
  • автоматичне формування реєстру отриманих податкових накладних, завантажених із зовнішніх систем подачі податкової звітності;
  • автоматичне формування декларації по ПДВ, декларації по податку на прибуток та інші звітні форми;
  • автоматичне визначення першої події.
  • оборотно-сальдової відомості;
  • картки рахунку;
  • картки аналітики;
  • журналу-ордеру;
  • головної книги.
  • автоматичне формування фінансової звітності на основі зведених та згенерованих у системі документів, а саме:
    • форми 1 «Баланс»;
    • форми 2 «Звіт про фінансові результати»;
    • форми 3 «Звіт про рух грошових коштів»;
    • форми 4 «Звіт про власний капітал»;
    • форми 5 «Примітки до річної фінансової звітності».
how can we help you?

Contact us at the Consulting WP office nearest to you or submit a business inquiry online.

Звцікавила MSTERБУХГАЛТЕРІЯ?